Veelgestelde Vragen

Bestellen

Ik heb geen bevestiging ontvangen, hoe kan dit?

Als je binnen 60 minuten nadat je een bestelling hebt geplaatst geen bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen, kijk dan even na of de mail in je ongewenste/spam folder is terecht gekomen. Hoewel dit normaal gesproken niet gebeurt, gebeurt het af en toe toch.

 

Meestal belandt de orderbevestiging binnen enkele minuten in je inbox.


Als je de mail niet kunt vinden, zelfs niet in je spam folder, en er is al meer dan een uur verstreken sinds je de bestelling hebt gedaan, neem dan even contact op met onze klantenservice.

 

Vermeld alsjeblieft je volledige naam en het e-mail adres gebruikt bij afrekenen zodat we je bestelling kunnen opzoeken om na te gaan of alles goed verlopen is. Vaak is er sprake van een typefout in je e-mail adres of een vergelijkbare kwestie. Dit kunnen we direct oplossen waarna we je orderbevestiging meteen toesturen.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen wordt je bestelling zo snel mogelijk verzendklaar gemaakt! Het is daarom helaas niet mogelijk om jouw bestelling te wijzigen of annuleren.


Als je een fout hebt gemaakt in je adres, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending.

Verzending & Levering

Waar leveren jullie?

Op het moment leveren we alleen naar Nederland en België.

 

Wil je vanuit buiten Nederland of België bestellen? Neem contact op via help@infiniscope.nl voor de mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

Om onverwachte kosten te voorkomen is bezorging binnen Nederland & België helemaal gratis!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, en een aparte e-mail met een Track & Trace code wanneer de bestelling is verzonden. Controleer je ongewenste/spam e-mail als je deze niet kunt vinden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Nederland: 5-10 werkdagen

België: 5-10 werkdagen

Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt en de volgende dat uit het magazijn verzonden.

Let op: Bij grote vraag naar de producten kan de verwerkingstijd langer duren.

De verwachte levertijd is voorbij, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

 

Heb je 2 dagen na de uiterlijk verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via help@infiniscope.nl

Kan ik mijn bestelling direct laten bezorgen op een afhaalpunt?

Nee, helaas is het op dit moment niet mogelijk om je bestelling direct te laten bezorgen bij een afhaalpunt of postkantoren. Wij bieden alleen bezorging aan op het opgegeven afleveradres.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Op onze website kun je betalen met:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mastercard
  • Visa
  • American Express
     

Mocht je geen van deze betaalmethodes beschikbaar hebben, dan is er nog de mogelijkheid om via overschrijving te betalen. Wij zullen je dan een factuur versturen met de nodige informatie. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

Kan ik betalen via factuur? (bank overschrijving)

Ja, je kunt betalen via factuur. Wij zullen je dan een factuur versturen met de nodige informatie. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.

Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Zie ons Retourbeleid voor meer informatie.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Zie ons Retourbeleid voor meer informatie.

Hoe word ik geïnformeerd over de status van mijn retour?

Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde artikelen, ontvang je een e-mail met de mededeling van goedkeuring of afwijzing van je retour.

Zie ons Retourbeleid voor meer informatie.

Hoe snel krijg ik mijn geld terug na een geaccepteerde retourzending?

Als het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden, wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op je rekeningnummer.

Zie ons Retourbeleid voor meer informatie.